Marieli i tregon Mirjetës për punët që ka bërë




Mirjeta dhe Marieli vazhdojnë të rrinë në oborr, duke marrë rrezet e diellit. Mirjeta tregon për veten dhe thotë se i pëlqejnë shumë ditët me diell. “Unë vdes për diellin”, thotë Mirjeta. Ajo thotë se në një të ardhme dëshiron që të jetojë në një vend që ka sa më shumë ditë me diell. Ata flasin për periudhën e plazhit dhe Marieli thotë për veten se shumicën e kohës rri në ujë, ose duke bërë vrap dhe nuk rri shumë kohë duke u ngrohur në diell.

Më pas Mirjeta fillon ta pyesë për familjarët dhe për punët që ai ka bërë. “Si ia bën babi yt tashi pa ty?”, fillon bisedën Mirjeta. Marieli preket dhe i kërkon të ndërrojnë bisedë sepse ai nuk ndjehet mirë kur bisedon për të tilla gjëra. Ai tregon se ka punuar që në moshën 12-vjeçare me të atin. “E kam ndihmuar gjithmonë”, thotë Marieli. Më pas ai tregon edhe për punët e tjera që ka bërë. “Kam punuar në zyrë, por nuk jam ai tip sepse nuk rri dot ulur”, tregon Marieli. Marieli thotë se një periudhë kohe ka punuar edhe si agjent për të bërë kontrata telefoni. Më pas Marieli tregon për situata dhe ndodhi gjatë punës si agjent.




Share your views...

0 Respones to "Marieli i tregon Mirjetës për punët që ka bërë"

Post a Comment

 

Our Partners

© 2010 Big Brother Albania 6 All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info