Alma “Më ka humbur respekti për Ogrenin”; Çimi “Videoja ndikoi për keq”




Alma thotë se nuk ka shumë besim tek banorët brenda shtëpisë. Ajo shprehet se ndihet e zhgënjyer nga disa persona sepse u ka treguar diçka të sajën e cila ka pasur shumë rëndësi për të, duke menduar se mund të kishte besim, por në një moment tjetër e kanë treguar në mes të të gjithëve (e ka fjalën për Ogrenin). “Si mund të kem respekt unë për këtë njeri?!”, thotë Alma.

“Respekti që kam pasur për atë person ka qenë i madh, por nëse nuk i hedh ujë lules, vyshket”, thotë Alma për Ogrenin. Alma shprehet se i vjen çudi nga sjellja e Ogrenit sepse sipas saj, ai po bën gjithçka për ta humbur respektin që ajo ka pasur për të. “Nuk e kuptoj se ku kërkon të dalë”, thotë Alma. “Dashuria të errëson sytë”, përgjigjet Shkëlqimi. Ai thotë se ka biseduar me Ogrenin ditëne djeshme dhe i ka thënë atij se i duket “i ftohtë”, por Ogreni nuk e ka pranuar, megjithëse nuk po i jepte një përgjigje të saktë.

Shkëlqimi mendon se transmetimi i videos me familjarët e Nedës, duhet të kishte ndikuar mirë për ta, por ai shikon që sjellja e tyre ka ndikuar për keq. “Unë po flas në aspektin human, se për sa i përket lojës, le të vazhdojnë kështu”, thotë Shkëlqimi.




Share your views...

0 Respones to "Alma “Më ka humbur respekti për Ogrenin”; Çimi “Videoja ndikoi për keq”"

Post a Comment

 

Our Partners

© 2010 Big Brother Albania 6 All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info