Ermela “U ndava nga Ervini”; Marieli, mall për sportin e keçit




Të gjithë banorët rrinë në oborr, duke marrë rezet e diellit, ndërkohë që në kuzhinë Petriti dhe Ergysi pastrojnë, ndërsa Algeni përgatit krepin e tij.

Banorët një edhe nga një hyjnë në sallon dhe fillojnë të hanë krepat, të cilat i ka gatuar Klodi. Alma uron banorët “Gëzuar Shën Faustinin o single”. “Unë mbrëmë jam vetëdivorcuar”, thotë Ermela. Banorët fillojnë të qeshin dhe të bëjnë shaka me të. “Ju kujtoni se po tallem, por e kam seriozisht”, vazhdon të thotë Ermela. Ajo thotë se ka mospërputhje karakteresh mes atyre të dyve, dhe nëse banorët mendojnë se ai ëhstë djalë i mirë, ajo mendon se ka edhe më të mirë. “Po qe puna kështu, po ndahem edhe unë”, thotë Alma duke qeshur.

Marieli bisedon me Klodin në oborr dhe thotë se e ka marrë malli për sportin e tij dhe për gjithçka që ka të bëjë me të. “Jo vetëm për të, po për kaviljerën, tutën e ndeshjes, rripin e fitores të cilin jam kurioz ta di kush e mban tani”, thotë Marieli. Më pas ai vazhdon të flasë për sportin e tij dhe pritshmëritë që ka. Ai thotë se i kanë propozuar të shkojë në Angli, në Irlandë, por mendon se nuk ia vlen të shkojë me lekët që i ofrojnë. “Unë dua të mësoj psikologjinë e ringut”, thotë Marieli.
Kështu biseda e tyre vazhdon edhe për disa minuta, ku Marieli tregon për famën që ka marrë duke praktikuar sportin e tij.




Share your views...

1 Respones to "Ermela “U ndava nga Ervini”; Marieli, mall për sportin e keçit"

EDW said...

aahahhaha


September 10, 2015 at 3:48 PM

Post a Comment

 

Our Partners

© 2010 Big Brother Albania 6 All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info